במה התחדשנו החודש ? תשתיות ופלטפורמות לעורכי דין במדיה החברתית

את עיקר העבודה בחודש האחרון השקענו בהקמת תשתיות וזירות אינטראקציה לעורכי דין ברשת – תחום ההתמחות המיוחד שלנו במדיה החברתית.

המחשבה שקדמה להקמת התשתיות לעורכי דין ברשת, הניחה כי אמנם עורכי דין כבר מנצלים את המדיה החברתית ונוכחים בה ברמה כזו או אחרת, אלא שחסר ברשת הישראלית הממשק שבין עורכי הדין לבין עצמם, חסרות זירות המנוהלות בהתאם לצרכים הספציפיים של עורכי דין, מפגישות את בעלי המקצוע עם תכנים איכותיים ורלוונטיים ומאפשרות למידה הדדית להשתלבות אפקטיבית ונכונה במדיה החדשה, כזו שתיצור בין היתר בעתיד הקרוב עולם עשיר ומפותח של בלוגינג משפטי ישראלי.

התשתיות החדשות שלנו ברשת :

עו"ד ברשת – הרשת החברתית של עורכי הדין בישראל

למה רשת חברתית לעורכי דין? האינטרס הראשון והמובהק של עורכי דין ברשת הוא לדבר עם לקוחות פוטנציאלים. אולם, על מנת שהמפגש בין עורך הדין לקהל היעד ברשת יהיה אפקטיבי יש צורך בלימוד, התנסות והיכרות מוקדמת עם הרשת. עו"ד ברשת – הרשת החברתית של עורכי הדין בישראל, קמה במטרה להפגיש את עורכי הדין אשר כבר פעילים ברשתות החברתיות, כותבים בלוגים משפטיים, ומנוסים בשיח וירטואלי, עם עורכי דין אשר טרם חוו את הרשת ומעוניינים לעשות צעדים ראשונים באופן מושכל.

הרשת החברתית – " עו"ד ברשת " מציעה לעורכי הדין בית וירטואלי משלהם, פלטפורמה לשיתוף בידע, המדברת בשפתם וממוקדת בצרכים המיוחדים להם.  המטרה היא לאפשר מפגש נינוח, לא רשמי בנגישות וזמינות גבוהה בין עורכי דין, העלאת תכנים משפטיים אישיים (בלוגים, פוסטים, סרטוני וידאו ועוד) קבוצות דיון, פורומים ועוד.

בנוסף תציע הרשת החברתית בעתיד הקרוב (בחינם), שירותים משפטיים חיוניים לעורכי דין בזמן אמת כגון: עדכונים שוטפים בנושאי תעסוקה והשמה, עדכוני פסיקה וחקיקה, מאגר חוות דעת משפטיות, ספרות משפטית, ועוד…

04

הצג שאלה לעו"ד – עמוד פייסבוק שמטרתו ליצור זירת מפגש בזמן אמת בין עורכי דין ללקוחות פוטנציאלים.

איך זה עובד? בשני אופנים: א. אנו סורקים את הקהילות והפורמים המשפטיים ברשת הישראלית ומחפשים שאלות משפטיות "חמות" אשר מצריכות מענה מצד עורך דין. השאלות מיובאות אל ה"סטרים" – הצג שאלה לעו"ד, בצירוף לינק לפורום/ קהילה בה נשאלה השאלה, על מנת להפגיש בין השואל/ מתייעץ לבין עו"ד מומחה בזמן אמת (עד כמה שניתן בשיטת זו) הגם שהדבר נעשה מחוץ לזירה.

ב. מפגש מדויק יותר בזמן אמת הוא בין המנויים לעמוד "הצג שאלה לעו"ד" שאינם עורכי דין לבין עורכי הדין, הכוונה היא ליצור זירה מעורבת – עורכי דין ומתייעצים פוטנציאלים, ובכך להפגיש בין מתייעץ לבין עו"ד בזמן אמת ממש, דהיינו – זמן העלאת השאלה. ההנחה היא שאם עו"ד המנוי לעמוד קיבל שאלה ל"סטרים" האישי בפייסבוק, והשאלה בתחום התמחותו, נוצרה לו הזדמנות עסקית טובה בזמן אמת (בכפוף לכך שהוא "און ליין" כמובן..).

02

social -law"סטרים" פייסבוק של עדכונים שוטפים בענייני עריכת דין, משפט, חדשות משפט, משפט ומדיה חברתית, blawging, מהעולם.

הסטרים הוא בעיקר באנגלית ומיועד לעורכי דין אשר מעוניינים להרחיב אופקים וללמוד כיצד עושים את זה עורכי דין מעבר לים והם עושים את זה בגדול…


03


0 Responses to “במה התחדשנו החודש ? תשתיות ופלטפורמות לעורכי דין במדיה החברתית”



  1. להגיב

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s




twitting_lawyer


%d בלוגרים אהבו את זה: