על עורכי דין ויצירתיות במדיה חברתית

עורך דין קם בבוקר ומגלה שהעולם סביבו השתנה.  הדרך להרחבת מעגל הלקוחות לא פשוטה והדרכים המסורתיות (ספר הטלפונים  http://cafe.themarker.com/view.php?t=1251727 ) לצד מגבלות אתיות על פרסום (שעבר זמנן ועל כך פוסט בעתיד) מחייבות אותו ליצירתיות.   

יצירתיות זו לא מילה גסה בעולם עורכי הדין. אין לך עו"ד מצליח שלא יכול היה בקלות להיות שחקן תיאטרון למשל (חישבו על שפטל, כספי, ועוד..). אלא שעל פי רוב נוטה עורך הדין, כנראה מטעמי שמרנות,  לתחום ולרתום את מטען היצירתיות שלו לעיסוק המשפטי בלבד.

חשיבה שמרנית אינה מתאימה לעידן המדיה החברתית (ופתיחות אינה בהכרח ויתור על רמה גבוהה של אתיקה) היא פשוט משעממת….. עם כל הכבוד לחבריי העוסקים בדיני החברות או בדיני הנזיקין הלקוח הפוטנציאלי שלכם ברשת לא רוצה לשמוע על חידוש בחוק החברות כשם שאינו מתעניין במאמר חדש העוסק בניתוח כלכלי של חוק הפלת"ד. לתוכן מסוג זה יש חשיבות אבל כתפאורה באתר שלכם ולחיזוק התדמית המקצועית.

הפרונט שלכם, המגע הישיר עם הלקוח, האינטראקציה, דורשת הפנמה של שפה אחרת, כולנו מדברים אותה, כולנו בני אדם רגילים מן הישוב כאשר אנחנו יושבים בסלון לאחר יום עבודה. 

איך עושים את זה? בואו נתחיל עם דוגמה יפה מעבר לים המשלבת מחשבה יצירתית וערך מוסף. המדובר במשרד עורכי דין מעבר לים המפעיל בלוג מיוחד במינו. בין היתר מתפרסם בבלוג אחת לשבוע,  פוסט המנתח את העבירות על חוקי העבודה שהתרחשו בפרק האחרון של הסדרה האמריקאית המצליחה – "המשרד".

http://employmentlawpost.com/thatswhatshesaid/

0 Responses to “על עורכי דין ויצירתיות במדיה חברתית”



  1. להגיב

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s




twitting_lawyer


%d בלוגרים אהבו את זה: